Telemarketingoproepen – hoe u ze kunt stoppen

Terpstra Makelaardij

In een recent artikel van Terpstra Makelaardij Company werd gesteld dat een aantal van haar klanten “achtervolgd werd door ongewenste telemarketingoproepen” en andere soortgelijke kwesties. Toen ik het artikel las, was ik helemaal niet verrast om te horen dat “veel” mensen door zoiets zijn getroffen, en nog veel meer met hetzelfde probleem. Er schijnen inderdaad veel misverstanden te bestaan ​​over telemarketingoproepen, en dat is zeker een zeer enge gedachte, vooral als u net begint in het bedrijfsleven, omdat u niet weet hoe u ze kunt voorkomen.

Het goede nieuws is dat het niet zo moeilijk is als de meeste mensen denken. Er zijn een aantal dingen die u kunt doen om te voorkomen dat telemarketeers u bellen, en een daarvan wordt “preventief onderhoud” genoemd. Wanneer u dit doet, kunt u vervelende en irritante telemarketeers uit de weg ruimen, terwijl u er toch voor zorgt dat uw bedrijf op rolletjes loopt. U bespaart ook tijd, aangezien u de telefoontjes helemaal niet meer hoeft af te handelen!

Waarom kiezen voor Terpstra Makelaardij?

Een van de problemen waar klanten van Terpstra mee te maken hebben, zijn telemarketeers die meerdere keren bellen, nadat ze persoonlijk contact met hen hebben opgenomen. Als je net als veel andere klanten bent, kan het vervelend zijn om de oproep van elke telemarketeer te beantwoorden, maar als je bedenkt dat veel van deze telemarketeers herhaalde telemarketingtactieken zullen gebruiken, kan dat een probleem worden. Sommige telemarketeers zullen bijvoorbeeld herhaaldelijk op vreemde uren van de dag bellen, u op verschillende tijdstippen van de dag en nacht bellen en u vervolgens terugbellen wanneer het hen uitkomt. Anderen zullen u herhaaldelijk bellen en berichten achterlaten die u kunt opnemen. Het maakt niet uit wat voor soort tactiek ze gebruiken, als je niet bent voorbereid op het gedrag van elke telemarketeer, kan het moeilijk zijn om met de situatie om te gaan.

Om dit soort zaken te voorkomen heeft Terpstra een systeem ontwikkeld waarbij deze telemarketeers zo vaak mogelijk worden gebeld. Wanneer u dit doet, zult u het gedrag opmerken voordat het uw persoonlijke communicatielijn bereikt en voorkomen dat de telemarketeer u meer belt.

Dit doet Terpstra door de telemarketeers terug te bellen zodra ze uw voicemail hebben ingesproken. Hierdoor kunt u zo snel mogelijk een einde maken aan hun ongewenste telemarketingoproepen en kunt u potentiële klanten afschrikken.

Formulier nodig voor registratie

Ik heb het er niet over om deze telemarketeers nu een, twee of zelfs drie keer terug te bellen naar woning te kopen in Heerenveen. In werkelijkheid heb ik negen keer voordat ik daadwerkelijk naar de post luister, mensen deze telemarketeers horen bellen. Dit is de ideale manier om telemarketeers te stoppen en hun concentratie te behouden.

Dus in plaats van deze telemarketeers opnieuw te bellen, bel ze honderd keer en vraag ze waarom ze hebben besloten je honderd keer te bellen. Als u niets terug hoort, is het belangrijk dat u dit aan hen vertelt, omdat u dan hun telemarketingpogingen kunt uitstellen. Een ander goed idee is om te proberen uit te leggen dat u een antwoordapparaat heeft, en hen vervolgens het nummer te geven. Vertel hen dat u niets te verbergen heeft en alleen geïnteresseerd bent in een gesprek met een makelaar.

Zodra u dit heeft gedaan, heeft u met succes de telemarketeer afgehandeld en telemarketingoproepen gestopt, en kunt u doorgaan met de rest van uw bedrijf. Ik raad u ten zeerste aan om een ​​nieuwe makelaar te zoeken om mee samen te werken, omdat deze u de beste waarde voor uw geld moet geven en u tevreden moet houden.